...
 Atsipalaidavimo pratimai - Page 3 - Forumas
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Forum moderator: Krla  
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Atsipalaidavimo pratimai (informacija)
Atsipalaidavimo pratimai
greituteData: Ketvirtadienis, 2010-12-09, 7:33 PM | Žinutė # 31
forumo draugė
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 1810
Apdovanojimai: 18
Reputacija: 6
Statusas: Atsijungęs
Autogeninė treniruotė

Autogeninė treniruotė yra puiki atsipalaidavimo priemonė. Ji paremta dėmesio sutelkimo pratimais ir lengvai išmokstama. Kas išmoksta autogeninę treniruotę, tas pažįsta savo kūną ir žino kelią į save. Todėl toks žmogus moka gyventi atsipalaidavęs ir pasiekti sielos ir kūno darną.
Autogeninės treniruotės pagrindas - savo organizmo pažinimas. Pirmiausia išmokstama taisyklingai kvėpuoti, atsipalaiduoti ir sveikai miegoti. Autogeninė treniruotė padeda pasiekti šią darną užtikrinančią būklę. Bet tam reikia daug laiko ir kantrybės. Pratimus reikia dažnai kartoti ir ištvermingai jų mokytis. Kas yra įsitikinęs, kad autogeninė treniruotė greitai padės atsikratyti skausmų ir nemigos, klysta. Negalima nepaisyti to, kad mes gyvename labai nutolusiame nuo idealios atsipalaidavimo ir sąmoningumo būsenos pasaulyje. Autogeninės treniruotės geriausiai gali išmokyti vadovas. Jos galima išmokti, tarkim, Vilniaus psichoterapijos ir psichoanalizės centre. Čia pateikiamas kaip pavyzdys tik pagrindinis pratimas. 5-7 sekundėms įtempiama kiekviena raumenų grupė. Trumpiau įtempiamos tik pėdos, nes jas gali sutraukti mėšlungis. Reikiamai įtempus sau pasakoma „ramus" arba „atsipalaidavęs". Reikia aiškiai pajausti skirtumą tarp įtempimo ir atpalaidavimo būklės. Dėmesys sutelkiamas į atsipalaidavimo būklę, nes taip pašalinama įtampa.

1. Vyraujanti ranka ir dilbis.
2. Vyraujančios rankos žastas.
3. Nevyraujanti ranka ir dilbis.
4. Nevyraujančios rankos žastas.
5. Kakta.
6. Viršutinė skruosto dalis ir nosis.
7. Apatinė skruosto dalis ir žandikaulis.
8. Sprandas ir kaklas.
9. Krūtinė ir pečiai, viršutinė stuburo dalis.
10. Pilvo raumenys.
11. Vyraujančios kojos šlaunis.
12. Vyraujančios kojos blauzda.
13. Vyraujančios kojos pėda.
14. Nevyraujančios kojos šlaunis.
15. Nevyraujančios kojos blauzda.
16. Nevyraujančios kojos pėda.

Taip išmokus pažinti savo organizmą ir pradėjus jausti atskiras galūnes, raumenis ir organus, dėmesio sutelkimo ir atsipalaidavimo pratimais galima įveikti skausmą.

 
greituteData: Ketvirtadienis, 2010-12-09, 7:35 PM | Žinutė # 32
forumo draugė
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 1810
Apdovanojimai: 18
Reputacija: 6
Statusas: Atsijungęs
Atsipalaidavimo pratimai

Norintiems išmokti atsipalaiduoti galima pasiūlyti įvairių psichologinių metodų. Vieni populiariausi - klasikinė autogeninė treniruotė, dėmesio fokusavimas, susikaupimas, vaizduotės valdymas, meditavimas, muzikos naudojimas, piešimas ir kiti.

Padėsiu Jums išmokti efektyviai naudoti šiuos būdus ir patarsiu, kokius atsipalaidavimo pratimus naudoti.

Kviečiu atsisiųsti atsipalaidavimo pratimų įrašus.

http://www.iskauskiene.lt/atsipalaidavimo-pratimai.html

 
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Atsipalaidavimo pratimai (informacija)
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:


Copyright MyCorp © 2019