Dietos ir tinkama mityba - Page 5 - Forumas
...
 Dietos ir tinkama mityba - Page 5 - Forumas
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 5 of 5«12345
Forum moderator: Krla 
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Dietos ir tinkama mityba (informacija)
Dietos ir tinkama mityba
Brigita560Data: Ketvirtadienis, 2015-01-15, 3:01 PM | Žinutė # 61
naujokė
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 2
Apdovanojimai: 0
Reputacija: 0
Statusas: Atsijungęs
Ieškant atsakymo į klausimą, kaip-sumazinti-apimtis, labai svarbiu taip pat derinti mitybą ir reguliariai sportuoti. Va, aš irgi keletą pratimų rekomenduosiu.

Pritūpimai
Tai vienas geriausių pratimų kojoms, padedantis atsikratyti riebalų nuo šlaunų. Nors tai pratimas viršutinei šlaunų daliai, pritūpimai padės ir formuojant sėdmenis bei blauzdas. Atlikdamos pritūpimus stovėkite tiesiai pėdas laikydamos lygiagrečiai su pečiais. Sulenkite kelius ir leiskitės žemyn, t.y. palengva pritūpkite. Nugarą laikykite tiesiai ir pabūkite tokioje padėtyje kelias sekundes, tada grįžkite į pradinę padėtį ir pratimą kartokite nuo 10 iki 12 kartų. Pritūpimus galima atlikti įvairiai. Galite pritūpinėti su svoriais arba priešais save pasistatyti kėdę.
Įtupstai
Šis pratimas dažna moterų ir vyrų mankštos dalis. Jei ieškote pratimų šlaunims, kuriuos galėsite atlikti namuose, tai vienas tų pratimų, kuriuos be vargo galėsite daryti. Įtupstus patariama atlikti su svoriais. Atsistokite, kojos pečių plotyje. Laikykite hantelius abiejose rankose. Atlikite įtupstą su dešine koja. Pirma leiskitės ant pėdos kulno, o paskui permeskite svorį ant visos pėdos ir pamažu leiskitės lenkdamos priekinę koją, kol galinės keliu beveik sieksite grindis. Kurį laiką pabūkite tokioje pozoje ir kartokite pratimą kita koja, taip 10 – 12 kartų viena koja, o paskui kita.Kojos sukimas
Tai viršutinės ir vidiės šlaunų pusės pratimas. Atsigulkite ant nugaros. Sudėkite rankas po sėdmenimis, kad jos būtų dešinės pėdos pusėje. Kairę koją pakelkite ir atlikite 10 apsukimų pagal laikrodžio rodyklę ir 10 apsukimų prieš laikrodžio rodyklę. Koją nuleiskite ir atlikite tą patį dešine koja.
Kopimas laiptais
Tai dar vienas efektyvus šlaunis liekninantis pratimas. Geriausius rezultatus pasieksite tada, jei kopsite iš karto per du laiptelius. Jei yra galimybė, užlipti ir nulipti laiptais turėtumėte po 5 – 10 minučių per dieną.
Pritūpimai vidinei šlaunų pusei stiprinti
Tai pratimas vidinei šlaunų pusei. Padėkite koją ant pakylos ir sukitės į vieną pusę. Sukdamosis pamažu leiskitės kūnu žemyn. Kai nusileidžiate, pabūkite taip keletą sekundžiu ir pakilkite. Pratimą kartokite 10 – 12 kartų su viena, o paskui su kita koja.Įtupstai išorinei šlaunų pusei
Jei didžiausią problemą jums kelia išorinė šlaunų pusė, tuomet tai pratimas jums. Kaip ir atlikdamos pratimus vidinei šlaunų pusei, koją užkelkite ant pakylos priešais save taip, kad kita koja būtų viename lygyje su jūsų klubo sąnariu. Po truputį leiskitės kūnu žemyn, kol ant pakylos pakelta šlaunis bus lygioje padėtyje su priešinga šlaunimi, pabūkite taip keletą sekundžių ir grįžkite į pradinę poziciją. Kartokitę šį pratimą abiejomis kojomis po 10 – 12 kartų.
 
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Dietos ir tinkama mityba (informacija)
Page 5 of 5«12345
Search:


Copyright MyCorp © 2016