Mankšta, treniruotės - Page 3 - Forumas
...
 Mankšta, treniruotės - Page 3 - Forumas
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 3 of 3«123
Forum moderator: Krla 
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Mankšta, treniruotės (informacija)
Mankšta, treniruotės
greituteData: Šeštadienis, 2010-03-20, 11:55 PM | Žinutė # 1
forumo draugė
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 1810
Apdovanojimai: 18
Reputacija: 6
Statusas: Atsijungęs
MANKŠTA, TRENIRUOTĖS. BE KOMENTARŲ, TIK INFORMACIJA.
 
GabiskaData: Šeštadienis, 2011-03-26, 3:40 PM | Žinutė # 31
forumo senbuvė
Grupė: Senjoros moderatorės
Žinutės: 7324
Apdovanojimai: 48
Reputacija: 28
Statusas: Atsijungęs



Mano rankdarbių pasaulis
 
GabiskaData: Šeštadienis, 2011-03-26, 3:41 PM | Žinutė # 32
forumo senbuvė
Grupė: Senjoros moderatorės
Žinutės: 7324
Apdovanojimai: 48
Reputacija: 28
Statusas: Atsijungęs



Mano rankdarbių pasaulis
 
katciaData: Pirmadienis, 2012-10-29, 4:40 PM | Žinutė # 33
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3674
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Atsiprasau uz kokybe, tingejau skanuoti, tai nufotografavau gedaaa


 
katciaData: Sekmadienis, 2012-12-02, 7:14 PM | Žinutė # 34
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3674
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Fitnesas po gimdymo

Treniruojame krūtinės raumenis

Pradinė padėtis remiantis keliais ir delnais. Nuo galvaos iki kelių viena linija. Atstumas tarp delnų plačiau pečių. Lenkdama rankas ir tiesdama alkūnes į šalis, leiskis krūtine iki grindų iškvėpdama, tuo pat metu iškeldama tai dešinę, tai kairę koją į viršų. Įkvėpdama, ištiesink rankas ir grįžk į pradinę padėtį. Kartok nuo 10 iki 15 kartų.

Pratimai presui

Šį pratimą galima daryti bet kurioj patalpoj. Nugara tiesi. Įtrauk pilvą iškvėpdama, jausdama, kaip jis artėja prie stuburo ir talija plonėja. Tokiu būdu priverti dirbti skersinius preso raumenis.

Treniruojame nugarą

Gulint ant pilvo rankas į šalis, truputį pasikelk ir iškvėpdama sutrauk mentis. Palengva pakelk galvą ir pečius. Kartu stenkis neįtempti sėdmenų ir kojų. Šis pratimas pagerina laikyseną.

„Vežimėlio pratimas” sėdmenų raumenims

Šis pratimas geras tuo, kad jį daryti gali vaikščiodama su kūdikiu. Laikydamasi už vežimėlio atmesk sulenktą per kelį koją atgal, įtempdama sėdmenis. Tą patį pratimą galima daryti namuose, stovint keturpėsčia.


 
katciaData: Trečiadienis, 2013-01-30, 9:18 PM | Žinutė # 35
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3674
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Norite idealaus pilvo preso? Turite tai išbandyti!

Jei nėra nei laiko, nei galimybių sportu užsiimti rimtai – nieko baisaus. Sportuokite namuose! Siūlome kelis virtualius pratimų kompleksus, kuriems nesugaišite daug laiko, bet džiaugsitės gražesniu pilvo presu. Pratimai išties labai veiksmingi.

Patarimai:
⇒ Pirmiausia atlikite mankštą, apšilkite, apie 10–15 min. darykite tempimo pratimus.
⇒ Įvertinkite savo jėgas ir galimybes. Jei visai nesportuojate, neperlenkite lazdos: nesistenkite iš karto atlikti visų pratimų, nes kitą dieną dėl raumenų maudimo jausitės kaip gerai prikulta.
⇒ Tam, kad galėtumėte tinkamai sportuoti namuose, pirmiausia įvertinkite savo sveikatos būklę, patirtas traumas, ligas ir pan. Jei turite rimtesnių bėdų, verčiau neužsiimkite saviveikla ir pirmiausia pasitarkite su patyrusiu treneriu.
⇒ Jei norite dailaus pilvuko – pratimus būtinai derinkite su sveika mityba. Netinkamas maistas ir dailus presas – nesuderinami dalykai.
⇒ Pratimus atlikite reguliariai. Jeigu savaitę sportuosite, o kitą nebe – nesitikėkite trokštamo rezultato. Kad pratimai būtų veiksmingi, optimalus variantas – sportuoti tris kartus per savaitę.
⇒ Nėščioms ir neseniai pagimdžiusioms moterims, prieš dailinant pilvuką, pirmiausia reikėtų pasitarti su specialistais.
⇒ Atlikdamos pratimus, stenkitės juos kaitalioti, kad pilvo raumenys nepriprastų prie tokio paties krūvio.
Linkime sėkmingų rezultatų!

O dabar mažiau kalbų, daugiau darbų! Jūsų dėmesiui – pratimų kompleksai, pagal kuriuos sąžiningai mankštindama raumenis galite nuostabiai patobulinti savo pilvuką ir ne tik jį.





 
neridaData: Šeštadienis, 2014-05-10, 2:43 PM | Žinutė # 36
forumo senbuvė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 9313
Apdovanojimai: 41
Reputacija: 18
Statusas: Atsijungęs


Šypsena – tai pro tavo veido langą šviečianti šviesa, kuri sako žmonėms, jog tavo širdis yra namie.
B. Ferrero

 
Urte3Data: Pirmadienis, 2016-10-10, 4:12 PM | Žinutė # 37
naujokė
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 6
Apdovanojimai: 0
Reputacija: 0
Statusas: Atsijungęs
man tai priklauso kokią tą sporto programą rinktis, galvoju gal bendrai būtų ką geriau lankyti, kaip manot? Čia radau kaip susidaryti programą http://nepatyresdviratininkas.blogas.lt/kaip-pa....41.html bet dar nežinau, ar geriau rinktis individualų, ar komandinį :)
 
Forumas » TARP MŪSŲ MERGAIČIŲ - pokalbiai, grožis, sportas ir sveikata » SPORTAS, DIETOS, MITYBA » Mankšta, treniruotės (informacija)
Page 3 of 3«123
Search:


Copyright MyCorp © 2016