...
 Žaidimai, prizai gimtadienio šventei - Forumas
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: katcia  
Forumas » SVEIKINIMŲ IR ŠVENČIŲ SKYRELIS - patarimai ir pagalba besiruošiant šventei » GIMTADIENIS » Žaidimai, prizai gimtadienio šventei (informacija)
Žaidimai, prizai gimtadienio šventei
AtileData: Ketvirtadienis, 2010-03-25, 12:29 PM | Žinutė # 1
forumo siela
Grupė: Administratorė
Žinutės: 24567
Apdovanojimai: 70
Reputacija: 32
Statusas: Atsijungęs
Žaidimai ir prizai. Parašykite ir savo idėjas.
 
Zaliaake25Data: Penktadienis, 2010-04-16, 10:44 AM | Žinutė # 2
forumo pleputė
Grupė: .
Žinutės: 6478
Apdovanojimai: 26
Reputacija: 16
Statusas: Atsijungęs
Žaidimai šokiu metu

• Svečiams, suskirstyti poromis, įteikiama po saldinį (padėjus ant kėdės, stalo ir pan.) ir pasiūloma jį išvynioti be rankų pagalbos ir pasidalinus per pusę jį suvalgyti – laimi ta pora kuri tai atliks pirma

PAKELTI KAMUOLĮ Partneriai (vyras ir moteris) atsistoja vienas priešais kitą. Tarp jų pilvų - kamuolys. Užduotis -sukamaisiais judesiais nuridenti kamuolį iki žaidėjo, kuris yra mažesnis, smakro.

ĮNORINGIEJI SEGTUKAI
Vakarėlyje dalyvaujantiems žaidėjams užrišamos akys. Vėliau žaidimo vedėjas ant vakarėlio svečių drabužių prisega daugybę skalbinių segtukų. Po vedėjo duoto signalo kiekviena pora turi nuimti nuo savo partnerio segtukus. Laimi žaidėjų pora greičiausiai nuo vienas kito nuėmusi segtukus.

SALDAINIS Svečiai išsiskirsto poromis. Užduotis kiekvienai porai - be rankų išvynioti ir suvalgyti saldainį, kurį paduos žaidimo vedėjas. Laimi pirmoji pora, greičiausiai išvyniojusi iš popieriuko saldainį.

PERDUOTI KORTĄ
Žaidėjai (paeiliui vyrai ir moterys) sustoja į vieną eilę. Pirmasis žaidėjas laiko kortą.
Užduotis - žaidėjai turi perduoti vienas kitam kortą. Tačiau po kiekvieno perdavimo žaidimo vedėjas nuplėšia kortos kampelį. Žaidėjams darosi vis sunkiau vien tik perduoti kortą.

PERRIDENTI KAMUOLIUKĄ
Žaidime dalyvauja kelios poros. Kiekviena pora gauna po du stalo teniso kamuoliukus. Vyrai šiuos kamuoliukus turi perridenti iš dešinės moters rankovės į kairę, moterys- iš dešinės vyrų kelnių klešnės į kairę.

NEIŠLIETI NĖ LAŠO
Visi svečiai sėdi prie stalo ir ratu siunčia taurę. Kiekvienas įpila į ją kokio nors gėrimo. Paskutinis, kuris perpildo taurę, ir gėrimas ima bėgti per kraštus, turi pasakyti tostą ir išgerti.

PATINKA - NEPATINKA Žaidimo vedėjas prašo visų svečių, sėdinčių prie stalo, žiūrint į kaimyną iš dešinės nurodyti, kas jiems patinka ir kas nepatinka, pavyzdžiui: "Man patinka kaimyno ausis, o nepatinka alkūnė". Visiems nurodžius, ko buvo klausta, vedėjas paprašo pabučiuoti tai, kas patinka, ir įkąsti ton vieton, kuri nepatinka. Smagaus juoko valandėlė garantuota


Užtenka minutės, kad žmogaus nekęstum.

Užtenka valandos, kad žmogų pamėgtum.

Užtenka dienos, kad žmogų įsimylėtum.

Prireikia viso gyvenimo, kad žmogų pamirštum.
 
cajoleData: Šeštadienis, 2011-08-06, 9:12 PM | Žinutė # 3
pažįstama
Grupė: Registruotas narys
Žinutės: 685
Apdovanojimai: 5
Reputacija: 1
Statusas: Atsijungęs
Žodžių žaidimai

SUGEDĘS TELEFONAS
Visi susėda ratu, tarkim, prie stalo. Pirmas žaidėjas ką nors tyliai pasako į ausį savo kaimynui. Sis taip pat pašnibždomis išgirstą frazę perduoda savo kaimynui. Būtina sąlyga: išgirstos frazės negalima kartoti du kartus. Pranešimas perduodamas ratu, o galiausiai žinia pasiekia pirmąjį žaidėją, kuris garsiai pasako, ką išgirdo iš kaimyno, ir tai, ką pradžioje sakė pats. Paskui frazę galvoja kitas žaidėjas. Žaidžiama tol, kol pranešimą pasiunčia visi žaidėjai. Įdomus tiek pats procesas, tiek galutinis rezultatas.

VARNA
Žaidėjai paeiliui gana greitai sako raides, iš kurių būtų galima sudaryti žodį. Žaidėjas, pasakęs paskutinę raidę, gauna baudos tašką. Baudos tašku baudžiamas žaidimo dalyvis, nesugebėjęs nurodyti raidės, kuri yra sudaromame žodyje. Žaidžiama, kol surenkami penki baudos taškai, kurie pamažu vis keičiami žodžio "varna" raidėmis (kad būtų patogiau, raides galima rašyti ant lapelio).
Žaisti bus įdomiau, jei raides rašysite tiek sudaromo žodžio pradžioje, tiek pabaigoje. Galima sudarinėti žodžius iš kairės į dešinę.

ŠEIMININKO KATINAS
Vienas žaidėjas pradeda sakydamas: "Seimininko katinas - angorų veislės". Kitas žaidėjas turi pasakyti tą pačią frazę, tik įterpti būdvardį, prasidedantį antra abėcėlės raide, pavyzdžiui: "Seimininko katinas - baltas katinas". Trečias žaidėjas turi pavartoti būdvardį, prasidedantį trečia abėcėlės raide, ir t. t. (suprantama, kai kurias abėcėlės raides tenka praleisti). Pralaimi žaidėjas, nesugebėjęs per tam tikrą laiko tarpą sugalvoti frazės apie katiną su tinkamu būdvardžiu. O kai visos abėcėlės raidės sėkmingai pavartotos, žaidimas pradedamas iš pradžių. Tarp kitko, taisykles galite sugalvoti ir patys.

PARAGAUK ŠITO! Žaisdami prie stalo įvairius žaidimus susirinkusieji gali gerokai išalkti. Tada pats laikas pradėti šį žaidimą. Pirmiausia reikia paruošti po lėkštę datulių, juodųjų serbentų, mėlynių (aviečių, braškių), supjaustytų obuolių ar kriaušių, agurkų, žirnių, ryžių, salotų (žalių) ir pan.
Žaidėjams užrišamos akys. Seimininkas ant stalo padeda pirmą lėkštę. Žaidėjai vienas po kito ragauja, kas patiekta. Paskui lėkštė nunešama, trumpam nurišamos akys, ir žaidėjai užsirašo, ko jie valgė. Tada akys vėl užrišamos, atnešama antra lėkštė. Žaidžiama tol, kol išragaujama visų patiekalų. Laimi žaidėjas, atspėjęs daugiausia valgių.

ASOCIACIJOS
Žaidėjų skaičius neribojamas, galima netgi žaisti vienam. Žaidžiama ir prie stalo, ir vasarnamio terasoje, ir prie laužo, ir traukinyje. Pirmiausia reikia išsirinkti teisėją - žmogų, geriausiai išmanantį kalbos dalykus.
Žaidimo dalyviai susėda ratu (ant kilimo, žolytės, smėlio, aplink stalą). Vienas pasako žodį - bet kokį pirmiausia į galvą atėjusį daiktavardį. Žaidėjas iš kairės per 5 sekundes turi pasakyti žodį, kuris asocijuojasi su ką tik pasakytuoju.Tada trečias žaidėjas greitai pasako žodį, kuris asocijuojasi su antruoju, ir t. t. Pavyzdžiui: Kiaušinis Trynys (kiaušinio) Dažai (trynys geltonas) Siena (sieną dažo dažais) Apmušalai (klijuoja ant sienos) Klijai (apmušalams klijuoti) Popierius (kaip ir klijai, reikalingas įvairiems darbeliams atlikti) Medis (iš jų daromas popierius) Miškas (medžiai auga miške) Ir t. t.
Žaidėjui pasakius, teisėjo nuomone, netinkantį žodį, privalu paaiškinti, kodėl kilo būtent šitokia asociacija. Negalint paaiškinti, žodis atmetamas, o žaidėjas turi pasitraukti iš žaidimo. Taip pat iškrenta kiekvienas, uždelsęs pasakyti asociatyvų žodį. Laimi tas, kuris iš žaidimo iškrenta paskutinis.
tį.

LINKSMIEJI KELIAUTOJAI
Tai smagus anglų žaidimas. Kiekvieną rytą anglai važiuoja į darbą elektriniais traukiniais. Vargšeliai sėdi susigrūdę mažose kupė vienas priešais kitą po tris žmones. Jų alkūnės suspaustos, neįmanoma nė krustelėti, o reikia perskaityti rytinį laikraštį - koks anglas iškęs nepavartęs ryto spaudos! Deja, sklaidyti puslapius jis gali tik judindamas plaštakas. Užjauskite nelaimingus anglus ir pamėginkite tai padaryti.Dvi komandos susėda prie stalo viena priešais kitą. Žaidėjai
turi būti kuo labiau susispaudę, kad rankų judesiai butų suvaržyti. Iš krašto sėdinčių žaidėjų erdvė taip pat turi būti ribota. Išdalijami laikraščiai - jų reikia tiek, kiek yra žaidėjų. O laikraščių puslapiai - sumaišyti, apversti "aukštyn kojomis"!..
Davus ženklą, žaidimo dalyviai laikraščių puslapius turi sutvarkyti, sudėti iš eilės. Laimi komanda, greičiausiai atlikusi užduotį.

KAS PROTINGIAUSIAS?
Žaidėjų skaičius neribojamas. Susėdama prie stalo, kiekvienas turi popieriaus lapą, rašiklį, galima susitarti, jog bus leista naudotis žodynu. Per 10 min. reikia užrašyti kuo daugiau žodžių, kurie prasideda ir baigiasi ta pačia raide, pavyzdžiui, sūris, arka, ikrai, saliutas, adata ir 1.1. Laimi žaidėjas, sugalvojęs daugiausia žodžių.
 
katciaData: Penktadienis, 2013-10-11, 9:04 AM | Žinutė # 4
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Nezinojau prie ko priskirt, bet manau tiks si ideja gedaaa galima ir kaip priza panaudot ir kaip atrakcija kokia mirkt

mazos piniatos


kaip pasigaminti CIA


 
KrlaData: Penktadienis, 2013-10-11, 9:47 AM | Žinutė # 5
forumo senbuvė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 9097
Apdovanojimai: 24
Reputacija: 10
Statusas: Atsijungęs
Quote (katcia)
Nezinojau prie ko priskirt, bet manau tiks si ideja galima ir kaip priza panaudot ir kaip atrakcija kokia

kokia sauni ideja sypsena2


 
katciaData: Trečiadienis, 2013-10-16, 10:09 AM | Žinutė # 6
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs


kaip pasigaminticili pipira - siurpriza


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 12:59 PM | Žinutė # 7
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Žaidimas „Kurčiai ir nebyliai“

Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas. Vienoje bus „kurčiai“, kurie gali kalbėti, bet negirdi, o kitoje – „nebyliai“, kurie girdi, bet atsako judesiais. „Kurčiai“ ir „nebyliai“ atsisėda vieni prieš kitus ir kalbasi – nebyliai atsakinėja judesiai į kurčių klausimus. Vedantysis kreipiasi tai į vienus, tai į kitus su klausimais. „Kurtieji“ negirdi jo klausimų, o „nebyliai“ negali atsakyti. Jei susipainioja, iškrenta iš žaidimo.

Žaidimas „Atspėk vadovą“


Šį žaidimą smagiausia žaisti šokant. Iš kambario išsiunčiamas vienas žaidėjas – jis spėlios vadovą. Kiti susitaria, kurio žaidėjo judesius visi mėgdžios (kartodami judesius, žaidėjai neturėtų akivaizdžiai žiūrėti į vedantįjį). Kviečiamas spėjikas. Jei jam pavyksta surasti, kieno judesius visi kopijuoja – keičiasi su vadovu vietomis.

„Šarados“

Žaidimo tikslas – atspėti pantomima (t.y. be žodžių ir garsų) vaizduojamą žodį. Pirmiausia žaidėjai susitaria, ką spėlios (pvz. kokį nors žodį, filmo pavadinimą, frazę). Kai atspėjama, spėjikas gauna tašką ir rodo savo šaradą.


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:00 PM | Žinutė # 8
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Vakarėlių žaidimas „Žodžių asociacijos“

Žaidimo tikslas: Patirti, kaip veikia asociacijų mechanizmas
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu

Taisyklės:
Visi žaidėjai susėda ratu. Vienas kaimynas iš kairės pasako kokį nors žodį. Tas kitam pasako pirmą žodį, apie kurį pagalvojo išgirdęs tą, kurį pasakė kaimynas iš dešinės. Taip žodžių asociacijų virtinėlė apeina ratu ir pasiekia pirmąjį žaidėją. Šis turi pasakyti, kokį žodį sugalvojo ir koks sugrįžo. Tada visi paeiliui pasako, ką išgirdo iš kaimyno. Tai puikus būdas pažinti slaptas bičiulių mintis. Svarbi sąlyga – elgtis spontaniškai.

Vakarėlių žaidimas „Džiunglės“

Žaidimo tikslas: Per asociacijas pažinti save
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu
Reikia: popieriaus, rašiklių

Taisyklės:
Vedantysis pradeda pasakoti:
„Išėję pasivaikščioti prieinate džiungles. Ką darote? Ar einate tolyn? Kaip ten jaučiatės? Kokios jums atrodo džiunglės?“
Tada paprašo visų ant popieriaus pasižymėti atsakymą. Po kurio laiko pasakoja toliau:
„Jūs prieinate džiungles ir randate raktą. Kaip jis atrodo? Kam jis galėtų tikti? Ką su juo darote?“
Žaidėjai vėl pasižymi atsakymus. Vedantysis pasakoja toliau:
„Keliaujate tolyn ir prieinate vandenį. Koks tai vanduo? Ką darote?“
...
„Eidami toliau prieinate namą. Kaip jis atrodo? Ką jūs darote?“
...
„Keliaudami toliau prieinate urvą. Kieno tai urvas? Kaip jis atrodo? Kaip jūs elgiatės?“
Kai visi parašo atsakymus, vedantysis paaiškina:
Džiunglės – tai jūsų požiūris į gyvenimą,
Raktas – tai menas,
Vanduo – tai meilė,
Namas – tai mokslas,
Urvas – mirtis.

Vakarėlių žaidimas „Laimei-nelaimei“

Žaidimo tikslas: Laiku sugalvoti tęsinį
Žaidėjų skaičius: nesvarbu

Taisyklės:
Žaidėjai sėdi ratu, pirmasis pasako sakinį, prasidedant žodžiui Laimei. Į jį antrasis turi atsakyti kitu sakiniu, prasidedančiu Nelaimei. Taip pasakojimas tęsiasi toliau, svarbu, kad sakiniai būtų prasmingi. Jeigu kas nors negali sugalvoti tęsinio, iškrenta iš žaidimo. Laimėtojas lieka paskutinis, kuris sugebėjo pratęsti grandinę.

Pavyzdžiui:

Laimei, vasarai išvykstu į kaimą.
Nelaimei, į mano namus atsikrausto uošvienė.
Laimei, palieka namie karvę.
Nelaimei, atsiveža paršiuką.
Laimei, jis nedidelis, tilps į balkoną.
Nelaimei, kiaulės greitai auga.
Laimei, Kalėdoms turėsime mėsytės.
Nelaimei, mes vegetarai.
...

Vakarėlių žaidimas „Kas aš“


Žaidimo tikslas: Sužinoti savo naująją tapatybę
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu

Taisyklės:
Kiekvienam naujai atėjusiam svečiui ant nugaros prisegamas lapelis su kokio nors garsaus žmogaus ar personažo vardu. Žaidėjai turi išsiaiškinti, kas jie tokie, klausinėdami vienas kito, bet į klausimus galima atsakyti tik „taip“ arba „ne“.

šaltinis


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:02 PM | Žinutė # 9
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Žaidimas „Pilvo šokis“

Žaidimo tikslas: Vyrukai šoka pilvo šokį
Žaidėjų skaičius: 6 ir daugiau
Reikia: skarų, šalių, arabiškos muzikos

Taisyklės:
Tegul dalyvauja visi vyriškos lyties žaidėjai. Apriškite jiems skaromis galvas, kad būtų matyti tik akys. Marškinėlius tegul šokėjai nusivelka, arba pasikelia, kad nedengtų pilvo (šiuo atveju alaus pilvukas yra aiškiai privalumas). Paleiskite muziką, jei šokėjos nedrąsios – tegul šoka vienu metu, jei mėgsta pasirodyti – leiskite pašokti po 1-2 min atskirai. Moteriška komisija išrenka „labiausiai gundantį“ ir „tauriausią šokį“.

Žaidimas „Sekretorės“


Žaidėjai pasiskirsto į komandas po du dalyvius, vienas bus direktorius, o kitas – sekretorė. Visi susėda vienas priešais kitą, bet susimaišydami, t.y. sekretorės sėdi ne prieš savo direktorių, o visai kitur. Direktoriai gauna tekstą, kurį po signalo pradeda diktuoti sekretorei. Laimi ta komanda, kurios sekretorė užrašė tekstą greičiausiai ir tiksliausiai.


Žaidimas „Uždrausta raidė“


Žaidėjai pasirenka raidę, kuri bus uždrausta, pvz. „D“. Vedantysis užduoda klausimą, provokuodamas ištarti uždraustą raidę, pvz. „kas ateina po nakties“, negalėdamas atsakyti „diena“, žaidėjas sako „rytas“. Jei susipainioja – iškrenta iš žaidimo.


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:06 PM | Žinutė # 10
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Vaikams

Žaidimas „Mišrainė“

Žaidimo tikslas: Sujungti į vieną pasakojimą nesusijusius žodžius
Žaidėjų skaičius: komandos po 3-4 žaidėjus
Reikia: popieriaus, rašiklių

Taisyklės:
Ant popieriaus lapelių užrašykite po 3 nieko bendro neturinčius dalykus. Kiekviena komanda ištraukia lapelį ir turi sukurti neilgą pasakojimą, kuriame būtų minimi visi 3 žodžiai.

Rinkiniai galėtų būti tokie:
Valdovų rūmai, kalmaras, Petraičio marškiniai
Termometras, karvė, burbulinė vonia
Policija, perukas, konservuoti šprotai
Elektros lemputė, lapė, Bradas Pitas
Avokadas, kranas, Putinas

Įdomiausio pasakojimo autoriai tampa nugalėtojais.

Žaidimas „Telegrama“

Žaidimo tikslas: Sukurti telegramą iš 12 žodžių
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu
Reikia: popieriaus, rašiklių

Taisyklės:
Kiekvienas žaidėjas pasako bet kokią abėcėlės raidę, kad susidarytų 12, pvz. D,T,A, L, I, Ž, P, S, T, P, K, B. Tada kiekvienas (arba žaidėjų komanda) turi 10 minučių sukurti telegramą, kurios kiekvienas žodis prasideda raide iš išvardinto raidžių sąrašo. Telegrama gali skambėti taip: „Dėdė turi atvažiuoti laiku. Ir žirafą pasiima. Sutikite terminale pilnomis kišenėmis bulvių.“ Laimi tas, kuris sugalvoja linksmiausią, išradingiausią, ar protingiausią telegramą.

šaltinis


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:06 PM | Žinutė # 11
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Vaikams

Žaidimas „Riešutavimas“

Kiekvienas žaidėjas gauna kiniškas lazdeles (arba du šiaudelius) bei maišelį. Ant grindu vedantysis paberia žemės riešutų ar pupelių. Žaidėjai renka riešutus vien lazdelėmis, laimi tas, kieno mašelis pilniausias.

Žaidimas „Mašinėlės“

Žaislinės mašinėlės surikiuojamos prie starto linijos. Prie kiekvienos pririšama maždaug 3 metrų ilgio virvė, kurios kitas galas pririštas prie pieštuko. Ant mašinėlių pastatomos stiklinės su vandeniu. Po komandos žaidėjai pradeda atsargiai vynioti virvę ant pieštuko. Laimi tas, kuris neišpilęs vandenns pirmasis prisitrauks mašinėlę prie savęs.


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:09 PM | Žinutė # 12
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Atspėk prieveiksmį

Vienas žaidėjas išeina iš kambario, likusieji sugalvoja prieveiksmį (iškilmingai, griežtai, lėtai, romantiškai ir pan.) Sugrižęs žaidėjas liepia kam nors padaryti kokį nors veiksmą taip, kaip norodo prieveiksmis (pvz. atsigerti vandens, pavartyti žurnalą) ir bando atspėti, koks prieveiksmis buvo sugalvotas.

Komandinis žongliravimas

Visi sustoja ratu ir aptaria, kokia schema bus metami kamuoliukai (jų reikėtų maždaug tiek pat, kiek žaidėjų). Schema gali būti tokia: pirmas žaidėjas meta trečiam, tas meta penktam, penktas - antram, šis – ketvirtam, o ketvirtas – pirmam. Pradžioje kamuoliukus meta du žaidėjai, vėliau kamuoliukų skaičius yra didinamas. Kad žongliravimas pavyktų, reikėtų prisilaikyti vienodo metimo ritmo.

Vyšnia ir plakta grietinėlė

Prieš kiekvieną žaidėją pastatykite dubenį su vyšnia ir paaiškinkite, kad laimės tas, kuris greičiausiai ją suvalgys be rankų. O tuomet į dubenėlius pripurkškite plaktos grietinėlės! Laimėtojas turi pateikti įrodymą – vyšnios kauliuką.

Linksmasis limbas

Du žaidėjai šluotos ar virvės pagalba padaro vartus, pro kuriuos reikės pralįsti atsilošus, (lenktis į priekį bei liesti grindis rankomis yra draudžiama). Palaipsniui limbas nuleidžiamas vis žemiau. Žaidėjams iš priekio bei nugaros pririšamos pagalvės, kurios uždengiamos didelio dydžio marškiniais. Smagus reginys garantuotas!

Gražiausių kojų rinkimai

Po kambarį išmėtomi įvairūs smulkūs daiktai, kuriuos žaidėjai (dalyvauja tik vaikinai) turės surinkti kojų pirštais. Kad būtų patogiau, nusiimamos kojinės, siūloma pasiraitoti kelnes. Kai visi daiktai surenkami, paskelbiama, kad čia vyko gražiausių kojų konkursas. Merginų žuri išrenka nugalėtojus. Nominacijų gali būti ir daugiau – „publikos kojytės“, „mikliausios kojytės“ ir pan.

šaltinis


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:11 PM | Žinutė # 13
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Vaikams

Žaidimas „Zoologijos sodas“

Žaidimo tikslas: Išsiaiškinti, kokio gyvūno vardą nešioji
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu
Reikia: popieriaus, rašiklių, lipnios juostos

Taisyklės:
Kiekvienam žaidėjui prie nugaros pritvirtinama juostelė su gerai žinomo gyvūno pavadinimu, kurį sudaro 8 raidės. Koks žodis užrašytas ant nugaros, aiškinamasi vedančiojo klausinėjant jo raidžių. Tarkim žaidėjas klausia „Ar mano žodyje yra raidė „S“? Jeigu atsako „taip“, raidė užsirašoma. Žaidėjui galima užduoti tik vieną klausimą, tada klausia kitas. Sužinoję visas raides žaidėjai turi sudėlioti iš jų gyvūno pavadinimą. Laimi pirmasis tai padaręs.
Žodžių pavyzdžiai: dramblys, antilopė, delfinas, banginis, šimpanzė, barsukas, karvelis, jaguaras, varnėnas, upėtakis, kolibris, moskitas, piranija, žvirblis.

Žaidimas „Aklas dirigentas“

Žaidimo tikslas: Atspėti solistą užrištomis akimis
Žaidėjų skaičius: Nesvarbu
Reikia: raiščio akims, pieštuko

Taisyklės:
Visi sustoja ratu ir eina dainuodami kokią nors populiarią dainą aplink „aklą dirigentą“ – stovintį užrištomis akimis ir diriguojantį pieštuku. Dirigentas mojuoja lazdele į ritmą, bet kai jis staiga sustingsta, žaidėjai turi nedelsdami sustoti. Dirigentas parodo į kurį nors savo lazdele, o tas turi toliau dainuoti (galima pakeisti balsą). Jei dirigentas atspėja solistą, jie susikeičia vietomis, jei ne – žaidėjai dainuoja toliau, eidami ratu.


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:18 PM | Žinutė # 14
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Nėštukės

Dalyvauja tik vyrai. Jiems lipnia juosta prie pilvo pritvirtinami dideli pripūsti balionai. Ant grindų išberiami degtukai. Laimi ta „nėštukė“, kuri per dvi minutes surinks daugiausiai degtukų. Svarbu nepamiršti išsaugoti „pilvą“-balioną.

Mumijos

Komandos pasiskirsto poromis, merginos gauna tualėtinio popieriaus ritinėlį ir po signalo per tris minutes turi peversti vaikiną egiptietiška mumija. Laimi pora, kurios mumija tikroviškiausia.


 
katciaData: Pirmadienis, 2013-12-02, 1:19 PM | Žinutė # 15
forumo tauškutė
Grupė: Moderatorė
Žinutės: 3665
Apdovanojimai: 10
Reputacija: 3
Statusas: Atsijungęs
Vaikams

Žaidimas „Antraštės“

Žaidimo tikslas: Sukurti šmaikščią straipsnio antraštę
Žaidėjų skaičius: 3-5
Reikia: popieriaus, rašiklių

Taisyklės:
Jei žaidžia mažiau nei 5, lapelis dar kartą grįžta pirmiesiems.
Pirmas žaidėjas parašo ant lapelio būdvardį, antras – daiktavardį, trečias – veiksmažodį (būtasis laikas), ketvirtas – daiktavardį, penktas – aplinkybę (vieta, kur kažkas įvyko).
Pirmas žodis rašomas lapo viršuje. Antras žaidėjas įrašo antrą žodį, o pirmąjį užlenkia, kad nebūtų matyti, trečias įrašo trečią, užlenkdamas antrą, ir taip toliau. Lapeliui grįžus pas pirmojo žodžio autorių, perskaitoma visa antraštė, ji galėtų skambėti taip:
Žali pingvinai šoko baletą Lukiškių aikštėje.

Žaidimas „Karšta bulvė“

Žaidimo tikslas: Nelaikyti rankose „karštos bulvės“
Žaidėjų skaičius: nesvarbu
Reikia: muzikos ir lengvo daiktelio, kurį galima siųsti ratu, pvz. maišelis su pupelėmis

Taisyklės:
Žaidėjai sustoja ratu. Vienas skiriamas reguliuoti muziką. „Karšta bulvė“ keliauja iš rankų į rankas, didžėjas stovi užsisukęs. Kai muzika nutyla, žaidėjas, kurio rankose tuo metu buvo „bulvė“, sėdasi į rato vidurį. Jeigu „bulvė“ nukrenta ant žemės, iš rato išeina tas, kuris laikė bulvę paskutinis. Laimi paskutinis likęs rato žaidėjas.


 
Forumas » SVEIKINIMŲ IR ŠVENČIŲ SKYRELIS - patarimai ir pagalba besiruošiant šventei » GIMTADIENIS » Žaidimai, prizai gimtadienio šventei (informacija)
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:


Copyright MyCorp © 2024